Host host

Hostan vill inte ge med sig eller den svullna halsen eller huvudvärken för den delen! Kanske borde jag ringa någon doktor imorgon ändå.. Jaja, morgondagens bekymmer!
Nu sitter jag iaf på bussen hem och hör och häpna, jag är vaken! Jag råkade visst handla med mig nötter och en Cola eftersom jag var sjukt hungrig så jag har suttit och tryckt i mig det..
När jag kommer hem ska jag svida om till bättre lämpade kläder för svampskogen och sedan åker jag iväg och ser hur det går för Pär med det där förbannade jakttornet. Jag tror dock inte det finns så mycket svamp där men jag behöver röra på mig lite iaf, trots att min hals är dålig.
Igår blev det dessutom en promenad med hundarna även om jag var väldigt motsträvig till det. Vi gick hur långt bort som helst på Sälsten och jag var alldeles svettig när jag kom hem. Här är iaf en bild från promenaden!

image

Postat med WordPress för Android

Lämna en kommentar