Tisdag 15 april

Hör och häpna, jag rörde på mig igår! Först gick jag lunchpromenad sedan gick jag in till bussen från jobbet sedan avslutade jag kvällen på gymmet. Känns som om det var evigheter sedan fast var bara en vecka sedan. Dock har jag hunnit gå upp ett kilo under den veckan.. Vilket fall så blev det att jag körde armar efter att jag gått och sprungit på bandet. Dock är det något i kroppen som inte står helt rätt till då jag blev alldeles svettig men inte var slut.. Jättekonstigt! Vilket fall avslutade jag träningen med att basta, underbart!
Idag står bibelstudier på schemat. Denna vecka är ju väldigt intensiv inom kristendomen så jag kommer infinna mig i kyrkan ganska mycket både för att ta del av historien, lära om vår tro och se hur de olika gudstjänsterna är upplagda då det är lite speciellt just denna viktiga högtid. Det ska alltså bli riktigt intressant!

Jaja, idag är det iaf strålande väder så sommarbyxor och sommarskor är på!

image

Postat med WordPress för Android

Lämna en kommentar