Rump-chock – den nakna sanningen..

Sanningen är tuff.. Min bakvagn håller på att förfalla! Idag när jag var på H&M och köpte lite träningskläder fick jag en chock när jag stod i provhytten. Min rumpa har det aldrig varit något speciellt över, den har varit lagom storlek och ganska snygg. Den har alltid legat på benen, så det blir ett veck mellan rumpan och benen. Det har som aldrig gjort något för den har varit rund och fin och typ formad såhär:

image

Idag upptäckte jag att den inte är formad så längre… Snarare såhär:

image

Hur kul är det då?!
Ja, som ni kanske förstår så tränade jag röven på gymmet idag. Tror jag måste kasta bort min stol på jobbet och börja stå hela dagarna.. Det är dags att ta till vara på varje tillfälle till vardagsmotion och vara bättre på att röra mig. Latmasken och gottegrisen i mig gör att kroppen min förfaller och det är inte ok!

Postat med WordPress för Android

Lämna en kommentar