Home sweet home

Igår kväll kom vi äntligen hem igen men det var inte direkt det roligaste som fanns att komma hem då det var typ 40 grader i lägenheten. Det var sjukt svårt att somna pga värmen och dessutom var jag irriterad eftersom jag började förbereda mig för att ringa och bråka på försäkringsbolaget angående Butchis ögonsjukdom.

Eftersom jag har en veckas semester kvar så njuter jag fortfarande av ledigheten. Idag har vi därför varit i stugan och badat hur mycket som helst i det sjukt varma vattnet, 26 grader visade termometern på bottnen som var 1.5 meter ner. Då det blåst lite så var det mycket varmare att vara i vattnet än att stå på land! Efter stugan har vi sedan städat ur husvagnen lite men jag glömde tyvärr mina glasögon i Älandsbro så nu måste jag ha mina gamla glasögon. Jag ser ju inte klok ut i de och de har jag gått med i flera år tidigare! Tur att det bara är ikväll som jag behöver ha de på.

Men nu måste jag stänga ner för att se på Beck.

Snapshot_20140728

Lämna en kommentar